Responsabilitats

Els objectes perduts a l’interior de la cabina del vehicle, tant al seient davanter com als seients del darrera, són responsabilitat exclusiva de l’usuari.

Els objectes perduts a l’interior del maleter del taxi són responsabilitat del taxista. El taxista haurà de retornar l’objecte sense cap cost per a l’usuari dins l’àrea urbana.

Protocol d’actuació

Quan un taxista se n’adona que hi ha un objecte perdut a l’interior de la cabina porta l’objecte a la seu de GiTaxi.

Si en el plaç de 48 hores cap usuari ha reclamat l’objecte, GiTaxi portarà l’objecte a l’Oficina d’Objectes perduts de la policia local de Girona.

Si l’usuari truca per a reclamar l’objecte el podrà recollir sense cap cost a les oficines de Gitaxi (o a les dependències de la policia local de Girona), o podrà demanar que se li retorni l’objecte a l’adreça que l’usuari indiqui. En aquest darrer cas, l’usuari haurà d’abonar el cost de la carrera del retorn de l’objecte perdut.

Quan un taxista se n’adoni que hi ha un objecte perdut a l’interior del maleter haurà d’avisar a Atenció al client de GiTaxi per tal de identificar l’usuari que s’ha deixat l’objecte al taxi. Atenció al client indicarà al taxista com efectuar el retorn de l’objecte.

En cas de no poder identificar l’usuari, el taxista portarà l’objecte a la seu de GiTaxi. Quan l’usuari truqui per a reclamar l’objecte, Atenció al client contactarà amb el taxista per indicar-li com efectuar el retorn de l’objecte.

Quan un usuari truqui a Atenció al client per tal de reclamar un objecte perdut s’informarà de la situació de l’objecte (en cas que el taxista ja l’hagi trobat) o es procedirà a la identificació del taxi en el que l’objecte hagi estat pressumiblement perdut.

Si es troba l’objecte perdut es procedirà al protocol per el seu retorn.

En cas de conflicte entre la opinió de l’usuari i del taxista respecte un objecte perdut, prevaldrà la opinió del taxista.